polski angielski niemiecki

FREESIDE

 

to wiodące oprogramowanie wykorzystywane w systemach billingowych, zarządzaniu relacjami z klientami CRM, systemach sprzedaży usług telekomunikacyjnych, monitoringu sieci i oprogramowania, centrach obsługi klienta.

Niezwykle funkcjonalne oprogramowanie, posiadające wiele zalet i przede wszystkim skuteczne w użytkowaniu. Pozwala na stworzenie doskonałych systemów dopasowanych do preferencji zleceniodawcy.

 

Wśród funkcji fresside'a wymienia się:

 

Billing klienta indywidualnego

Kompleksowe zarządzanie kontami poszczególnych klientów, w tym możliwość zdefiniowania usług odpowiadających taryfikacji połączeń telefonicznych oraz usług internetowych, możliwość zdefiniowania pakietów, przypisanie darmowych minut bądź pakietów do klientów, agregacje pakietów, możliwość zdefiniowania prefiksów technicznych, taryfikacja według cenników walutowych, wystawianie faktury wraz z załącznikiem z zestawieniem wszystkich opłat klienta oraz billingu.

 

Billing klienta hurtowego (RMO)

Kompletna obsługa klienta hurtowego, w skład której wchodzi możliwość zdefiniowania usługi naliczania hurtowego RMO i przypisania jej do klienta, określając wybrane właściwości raportowania (długość kresu rozliczeniowego, agregat sumujący). Ponadto w systemie istnieje możliwość przegenerowania raportu RMO za wybrany okres rozliczeniowy (reakcje na zmianę definicji usług, cennika lub ważności pakietów w okresie nakładania się ich z okresem rozliczeniowym raportu). Istnieje również możliwość przegenerowania faktur według aktualizacji walut przy ręcznej edycji kursów walutowych za wybrany okres rozliczeniowy. Wystawienie faktury po zatwierdzeniu poprawnego raportu – podgląd i wydruk faktur i billingów dostępny w formacie pdf i xlsx.

 

Wymiana danych z księgowością

Generowanie raz w miesiącu raportów zawierających informacje o fakturach wystawionych w danym okresie rozliczeniowym.

 

Zarządzanie numeracją A

W tym punkcie wymienić należy następujące funkcjonalności: zdefiniowanie numeru lub ciągu numerów (od-do) oraz określenie szeregu jego właściwości (propagarcja do PLI CBD, rozgłoszenie, klient, pochodzenie itd.), import numerów bezpośrednio do systemu z użyciem dostępnego w systemie szablonu arkusza xls, mechanizmy ułatwiające zarządzanie pochodzeniem oraz aktualnym stanem posiadanych numerów (migracja IN/OUT) połączona bezpośrednio z przeprowadzanymi migracjami MPM. Przy migracji IN automatyczne dodanie numeru do systemu. Panel konfiguracji, umożliwiający jawne określenie, które numery podlegają eksportowi do PLI CBD oraz podgląd "na żywo" aktualnego stanu eksportu typu INCR oraz FULL - aktualnego do momentu kolejnego eksportu do xmla.

 

Zarządzanie dokumentami

Freeside zapewnia pełną funkcjonalność w zarządzaniu dokumentami, między innymi powiązanie dokumentu z klientem, pakietem oraz załączanie plików z nim związanych oraz podgląd dokumentu – zarówno na widoku każdego pakietu z osobna, jak i na poziomie globalnym z dostępnymi filtrami.

 

Integracja z systemem MPM

Dostępne są tutaj takie funkcje, jak tworzenie migracji MPM – formularz pozwala na wysłanie zlecenia zamówienia migracji WLR -> NP lub VOICE -> NP (provide, mobility) oraz na zwrot numeru do operatora macierzystego, a także możliwość czytania oraz wysyłania komunikatów dla migracji przychdzących i wychodzących.

 

Ewidencje sprzętu

Oprogramowanie umożliwia tworzenie magazynu, składającego się z posiadanych przez inwestora urządzeń oraz ewidencję ich numerów seryjnych, bądź ewidencyjnych. Dodatkowo istnieje możliwość wydruku odpowiednich protokołów zdawczo-odbiorczych dotyczących ewidencji sprzętu oraz opcja szukania sprzętu po kliencie, numerze ewidencyjnym lub „ostatniej mili”.

 

Integracja z partnerami

Możliwość podglądu wybranych aspektów systemu dla kont partnerskich (raporty, faktury, raporty RMO).

 

Zarządzanie tabelą prefiksów

Oprogramowanie umożliwia edycję globalnej tabeli prefiksów, która jest podstawą wszystkich planów taryfowych, import oraz eksport tabeli prefiksów za pomocą arkuszy xls oraz przypisanie do każdego prefiksu dwóch etykiet nazywanych w systemie agregatami globalnymi.

 

Zarządzanie planami taryfowymi

Kompleksowa obsługa planów taryfowych, począwszy od wyboru waluty, rozliczania dni świątecznych, definiowania systemów taryfikacyjnych i przypisywania im oddzielnej stawki, przez agregację lokalną, mechanikę przypisywania cen do agregatów i prefiksów, aż po import i eksport planów taryfowych za pomocą arkuszy xlsx.

 

Podpisywanie faktur

Możliwość listowania faktur – zarówno podpisanych, jak i niepodpisanych – w systemie oraz opcja załadowania do systemu podpisanych faktur przy jednoczesnym rozesłaniu ich mailem oraz systemem ticketingowym.

 

Analiza ruchu – raporty statystyczne

Rozróżnić tutaj można poszczególne opcje: definiowanie, generowanie raportów, możliwość planowania generowań raportów oraz zarządzanie dostępem do raportów, które zostały już wygenerowane.

 

Integracja z centralami i unifikacja formatu CDR

Oprogramowanie umożliwia dodawanie i edycję central telekomunikacyjnych (DGT, Asterrisk, Definity i CSV), dodawanie i edycję reguł preprocesingu CDR, dodawanie i edycję szablonów CSV oraz raportowanie działania central oraz reguł.

 

Dostęp do portalu klienta

Bogaty zakres modyfikacji panelu klienta – między innymi możliwość logowania i podglądu konta, możliwość podglądu faktur i billingu oraz obsługa zgłoszeń.

 

Obsługa zgłoszeń

Freeside umożliwa wystawianie, otwieranie oraz zamykanie zgłoszeń, dodawanie personalizowanych paneli zawierających wybrane przez użytkownika raporty oraz generowanie klientom zgłoszeń o wystawieniu faktury wraz z odnośnikiem do jej ściągnięcia.

 

Dlaczego My?

  • 1
    12 lat doświadczenia

    Podczas naszej wieloletniej pracy udało nam sie zebrać cenne doświadczenie w pracy z różnymi systemami dla wielu klientów. Dzięki temu wzbogaciliśmy również wiedzę na temat prowadzenia projektów i profesjonalnej obsługi klienta.

  • 2
    Wysoka jakość świadczonych usług

    Tworzmy projekty dopasowane do indywidalnych wizji i potrzeb klientów, staramy się aby nawet ci najbardziej wymagający byli zadowoleni z naszych usług.

  • 3
    Ambitny zespół

    Zespół tworzą młodzi, ambitni pracownicy dla których tworzenie systemów informatycznych jest pasją, dzięki czemu stale podnoszą swoje umiejętności, by móc w pełni sprostać potrzebom naszych klientów.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy zespołem profesjonalistów dla których tworzenie systemów internetowych to nie tylko profesja ale przede wszystkim pasja. W branży pracujemy od ponad 12 lat, dzięki czemu udało nam się zdobyć cenne doświadczenie, które gwarantuje tworzenie projektów dopasowanych do potrzeb klienta, przy zastosowaniu nowoczesnych technologii i uwzględnieniu aktualnych trendów.

Co robimy?

Specjalizujemy się w rozwijaniu rozwiązań CRM opartych o Salesforce, tworzeniu systemów billingowych, oraz systemów do zarządzania modelem przejść międzyoperatorskich, tworzymy serwisy internetowe oraz projektujemy systemy ecommerce szyte na miarę potrzeb klienta.

Kontakt

Adroom
ul. Łąkowa 3/5
90-204 Łódź
tel. +48 505 99 93 91
e-mail: kontakt@adroom.pl